poniedziałek, 30 grudnia 2013

Coś od serca...

Cześć i czołem Kochani!

Z tej strony Wasza @born2helpyou.

Nie wiem od czego zacząć...
Zdaję sobie sprawę z tego, że zawaliłam...
Wiem, zaniedbałam bloga...
Jestem świadoma tego błędu jaki popełniłam. Jest mi przykro. Żadne słowa nie są w stanie wyrazić tego ja bardzo przykro mi jest. Jedyne co mogę teraz zrobić, to obiecać poprawę. Nie będę się tłumaczyć i przepraszać, bo to nic nie da. To ja zaproponowałam założenie tego bloga i powinnam o niego dbać, dlatego BIORĘ SIĘ DO PRACY.
Kolejnego rozdziału możecie spodziewać się dzisiaj, zaś 15 pod koniec tygodnia.
Tu i teraz, obiecuję, że włożę w tego bloga całe serce i dam z siebie wszystko.

Nigdy o Was nie zapomniałam, kocham Was xx

Wasza @born2helpyou

5 komentarzy:

  1. Nic się nie stało kochanie xx Czekam na nowy rozdział. Kocham Cie pamietaj. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało kochanie xx Czekam na nowy rozdział. Kocham Cie pamietaj. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. oj blog warty czekania! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I gdzie ten rozdział?

    OdpowiedzUsuń